ده راه برای رسیدن به نمای خشک شما

ارتفاع و طول دیوار ها و در حالت کلی ابعاد دیوار ها دارای محدودیت نبوده ولی در صورت این که نیاز به کنترل کردن تنش های نما و دیوار پشتبیانی باشد محدودیت های خاص خود را دارند. و اجرای آن باید کاملا طبق اصول و از روی نقشه های فنی موجود و توسط تکنسین های حرفهای انجام شود. در هنگام انتقال سنگ ساختمانی بریده شده از محل تولید به محل فروش و کارگاه ساختمانی،باید اصول ایمنی کاملا رعایت شود،تا کارگران یا دیگر افراد آسیبی نبینند.برای حمل سنگ ها،باید از دستکش مناسب استفاده شود. ✅سنگ های تراورتن بدلیل ویژگیهایی همچون چسبندگی خوب و چگالی پایین باعث کاهش وزن سنگ و در نتیجه سبک شدن نمای ساختمان می گردد. اتصال های عنکبوتی از متریال فولاد ضد زنگ اصلی ترین بخش یک نمای اسپایدر است که عهده دارد مهار شیشه و نیروهای وارد بر آن است. این شیدرها در سایزهای مختلف از 10 cm تا 25cm با استفاده از قالبهای فابریک به همراه کلیه اتصالات و ملحقات طراحی شده به صورت اختصاصی در اختیار گروه ساخت و اجرای آکام گسترکیش (AGK) قرارگرفته که بر اساس نیاز و طراحی نمای ساختمان اجرا و نصب میگردد. معمولا در اکثریت ساختمان ها به جهت بالا رفتن کیفیت کار و تمیزی بهتر از هر دو روش استفاده می شود یعنی در مرحله اول کلیه سطوح با دستگاه واترجت شستشو داده می شوند.

ی ساختمان های اداری و مسکونی است.

در روش سمباده ای و یا پولیش و یا سایشی مانند سندبلاست که قسمتی از لایه سطحی سنگ برداشته میشود. لایه آلومینیوم پشت معمولا با رنگ نوع پلی استر رنگ می شود. آجرهای نسوز نما در یک فرایند از پیش تعیین شده به صورت فشرده تولید و به همین شکل نصب می گردد. یک نمای کلاسیک با جزئیات ریز و ظریف که چشم هر عابری را به خودش جلب می کند . مورد دیگر طاق ها و سردر ها است که معمولا در نمای کلاسیک دیده می شود، که نورپردازی این قسمت به تجمل و شکوه این سبک کمک می کند. همچنين لايه ي خارجي اين ورقه ها داراي پوششي از جنس آستر اپوکسي و همچنين PVDF مي باشد که منجر به تثبيت رنگ در اين ورق ها مي گردند و وجود يک لايه فيلم بر روي سطح ورق کامپوزيت ها باعث مي شود تا بر دوام و ماندگاري آن ها افزوده شود. تاکید بر این موضوع به خصوص در نماهای شیشه ای به سبب بحث زلزله مورد توجه است. سیتاک مشاور شما در بحث طراحی نمای ساختمان های اداری و مسکونی است. دراین روش سرامیکها با ابعاد مختلف برروی ریل های عمودی از جنس آلومینیوم با فواصل معینی که بسته به عرض سرامیکها متغییر می باشند بوسیله بستهای ناخنی از جنس استنلس استیل نصب می گردند.

از مزایای نصب سرامیک به روش نمایان یا طراحی نمای پشت ساختمان Visible ، میتوان به عمر بالای تایل ها اشاره نمود. رنگ ها بر انسان دارای قدرت تأثیر گذاری هستند به عنوان مثال می توانند احساس آسودگی، ناراحتی، فعالیت و یا بی حرکتی ایجاد کنند. در روش اول اجراي ورق هاي کامپوزيت پس از برش خوردن با استفاده از پيچ و پرچ هاي مخصوص به زيرسازي في ساخته شده بر روي ساختمان نصب مي شوند و در روش دوم اين ورق ها، با استفاده از شيارهاي به وجود آمده بر روي پروفيل هاي آلومينيومي، به صورت ريلي نصب مي گردند. سرعت نصب در این روش به دلیل حذف عملیات شیار و برش ورق 3 برابر روش های دیگر می باشد ولیکن تصحیح ورق های معیوب شده از دو روش قبلی زمان بیشتری را نیاز دارد. آرمن متشکل از تیمی متخصص و متعهد با بکارگیری دانش روز ، بهترین مشاوره، طراحی و اجرای نما را در پروژه های شما خواهد داشت. زیرا برخی سنگ ها شکنندگی بیشتری داشته و لازم است در حین کار دقت بیشتری نیز بر روی این نوع سنگ ها انجام شود. وی افزود: فرایند تولید فواره موزیکال در شرکت آرین، از نوع تولید پروژهه­ای است و پروژه­ها بر اساس سفارش مشتری تعریف می­شود.

وی با بیان اینکه گرایشات تخصصی اعضای شرکت در علوم برق، الکترونیک و مخابرات است، گفت: به تبع نیاز از دانش و تجربیات همکاران معتمد و متخصص در رشتههای مکانیک و عمران استفاده می­شود . وقتی که از شیشه به منزله نمای کرتین وال استفاده می شود، برتری بزرگی در ساختمان لحاظ می شود. 1- وزن بسیار سبک، هر متر مربع ورق کامپوزیت تنها 5.4 کیلوگرم وزن دارد با در نظر گرفتن وزن پروفیل های زیر سازی وزن نهایی هر متر مربع 9 کیلوگرم می باشد. اما برای نفس دسته از خریدارانی که به سمت پشت خرید کاشی سرامیک نمای ساختمان با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب می گردند؛ مراجععه به سمت شرکت های تولید کننده پیشنهاد می شود. نمای شیشه ای بسیار مسحور کننده است. پروژههای اجرایی این شرکت از نمونههای فاخر اجرای نمای در کرمان است. امروز افتخار داریم که بگوییم شرکت نویان نما پس از گذشت یک دهه فعالیت مستمر با فراز و نشیب ها و پیشرفتهای متفاوت ، وهمچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بر پایه درک فنی متخصصین و شاغلین مجموعه، توانسته است با جلب رضایت مشتریان، یار و همراه شما در پروژه های ساختمانی باشد و تجربه ای درخشان در ایفای تعهدات خود به عنوان یک شرکت مطرح پیمانکاری داشته و توانسته است ظرفیت های بالای خود را در در عرصه های اجرای نمای خشک شامل: سرامیک خشک،سنگ خشک،نمای کرتین وال،نمای کامپوزیت،نمای سمنت برد،نمای استرچ متال،درب و پنجره های آلومنیومی و لوور ثابت کند. This artic​le was cre᠎ated with the ​he᠎lp of GSA Conte nt Gen​erat᠎or Demover​sion.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کلیک.

دیدگاهتان را بنویسید