هفت راه برای رسیدن به کتاب ورزشی برای نوجوانان شما

آن هم نه در هر ورزشی، در ورزشی که در آن زمان مخصوص پولدارهای سفیدپوست بهشمار میرفت و افرادی با وضعیت مالی خانواده ویلیامز و از آن مهمتر بهخاطر رنگ پوستشان جایی در این ورزش نداشتند. تامی که مانند پدرش در نیروهای نظامی آمریکا مشغول به فعالیت بوده پس از بازگشت به خانه از پدرش درخواست میکند تا در تمرینات سختش برای شرکت در مسابقات مهم پیش رو او را کمک کند و از طرفی برندون که بهخاطر مشکلات مالی ممکن است خانه خود را از دست دهد مجبور میشود برای درآوردن پول پس از مدتها بار دیگر به رینگ برگردد. این فیلم در سال ۲۰۱۱ به تهیهکنندگی گوین اکونر با بودجهای ۲۵ میلیون دلاری تولید شد ولی فروش خوبی را تجربه نکرد و فروش آن از ۲۵ میلیون دلار فراتر نرفت.داستان فیلم Warrior درباره نبرد دو برادر به نامهای تامی و برندون جریان دارد. فیلم King Richard در سال ۲۰۲۱ میلادی به تهیهکنندگی ویل اسمیت و با نقشآفرینی فوقالعاده خودش در نقش اصلی این فیلم توسط استودیو Westbrook Studios با بودجهای ۵۰ میلیون دلاری تولید شد و فروشی ۴۰ میلیون دلاری را پشتسر گذاشت.داستان فیلم درباره تلاشهای بیوقفه ریچارد ویلیامز، پدر ونوس و سرنا ویلیامز جریان دارد که سعی میکند دختران خودش را در آن محیط بسیار زننده و در آن زندگی سخت به ورزشکارانی موفق تبدیل کند.

اضافی در ساختن زندگی تخفیف ورزشی

مطالعه نیز همچون ورزشی برای ذهن است، اگر فرد از دوران نوجوانی خود به این ورزش عادت نکند قطعا نمیتواند در آینده این رفتار را در وجود خود نهادینه سازد و از این عادت در زندگی استفاده مثبت داشته باشد. او زمانیکه در اسپانیا بود متوجه استعداد بسیار بالای یک بسکبالیست خیابانی شد و بهاینترتیب تصمیم گرفت تا با رساندن او به NBA بتواند بار دیگر جایگاه خوب خودش را درمیان استعدادیابهای خوب این لیگ حرفهای بهدست آورد. فیلمی که برخلاف فروش نهچندان خوب خود در گیشهها، پس از اکران در سینماها به موضوع اصلی بحث بسیاری از فوتبالدوستان تبدیل شد و احتمالا تمام علاقهمندان ورزش فوتبال حداقل یک بار آن را تماشا کردهاند. فیلم The Fighter نیز در بخشهای زیادی نامزد کسب این جایزه بود که در تمام بخشها از جمله بهترین فیلم سال دستش از این جایزه کوتاه ماند. توصیه پزشکان در این موارد این است که قبل از مبارزه وعدههای غذائی که شامل میوه میباشند، استفاده کنید. ۴۴ نفر سرنشین هواپیما که شامل تیم منچستریونایتد، چند خبرنگار و چند هوادار میشدن، خوشحال از صعود به نیمهنهایی و رویای کسب سهگانه اروپا در انتظار پایان سوختگیری، رسیدن به خانه و جشنگرفتن با دوستان و خانواده خود بودند. گولد و وینبرگ در این زمینه معتقدند تعدادی از اجزای مهارتهای روانی که برای مربیان و ورزشکاران مفید است عبارتند از: تمرکز, اعتماد به نفس, کنترل حالات روانی, کنترل انگیزش, تصویرسازی ذهنی, مطالب بشتر هدفگزینی و خودصحبتی (دکتر گلد، ۱۹۹۵).

᠎Con tent h​as be᠎en c᠎reated by ketabtala  Con᠎tent Gen er᠎ator D᠎em᠎oversion​!

برخلاف بسیاری از فیلمهای ورزشی که به زندگی شخصیت مهم حاضر در آنها میپردازند، فیلم King Richard با دغدغهمندی سعی میکند شرایط و اتفاقات پیرامون زندگی بهترین تنیسور زن تاریخ این ورزش را بهتصویر بکشد. فیلمهای مربوطبه شخصیتهای مهم و اتفاقات تاریخی فرمول یک همیشه از محبوبیت بسیار زیادی درمیان اهالی سینما برخوردار بودند و در بین این فیلمها فیلم Rush با دست گذاشتن روی یک رقابت جذاب و اتفاقات مربوطبه آن عملکرد بسیار موفقی را از خودش بهجای میگذارد. موفقیت و محبوبیت دیوانهوار این انیمیشن باعث شد تا قسمتهای بعدی آن نیز در سالهای ۲۰۱۱ و ۲۰۱۷ روی پرده سینماها بروند. داستان فیلم پله: تولد یک افسانه به سالهای جوانی پله میپردازد و تبدیل شدن او از یک فوتبالیست خیابانی به قهرمان جهان در طول تنها چند سال را بهتصویر میکشد. در سالهای اخیر تعداد فیلمهای ورزشی موفق شاید دو رقمی نشود ولی بااینحال فیلم Ford v Ferarri به کارگردانی جیمز منگولد بدون شک یکی از بهترینها درمیان آنها خواهد بود. فیلم گل را میتوانیم یکی از کلیشهایترین فیلمهای ورزشی و فوتبالی سینما بدانیم ولی بااینحال نمیتوانیم از محبوبیت بسیار زیاد آن چشمپوشی کنیم. انیمیشنی که درمیان سیل عظیم انیمیشنهای فراموشنشدنی پیکسار بدون شک جایگاه ویژهای دارد و از محبوبیت بسیار زیادی بهخصوص در کشور خودمان بهرهمند است.

بااینحال پس از گذشت سالها تیم فوتبال این دانشگاه از دل خاکسترها بلند شد و توانست بار دیگر به جایگاه قبلی خودش برسد؛ مسیری که بسیار سخت و البته بسیار متاثرکننده بهشمار میرفت.فیلم We Are Marshall با حضور بازیگران بسیار محبوبی مانند متیو فاکس، بازیگر نقش اصلی سریال Lost، متیو مککانهی و آنتونی مکی از بازیگران محبوب سینما، تیم بازیگری خوبی را در خود جای داده است و با شخصیتپردازی پخته خودش بهخوبی داستانی تأثیرگذار را بهتصویر میکشد. سرنا ویلیامز و ونوس ویلیامز که بهراحتی میتوان آنها را بهترینهای این رشته در تاریخ دانست مسیر راحتی برای رسیدن به این جایگاه نداشتند. قسمت هایی از این متن از کتاب نیمکت داغ اثر دکتر محمدرضا صدر فقید برداشته شده.«۶ فوریهی ۱۹۵۸، فرودگاه مونیخ، هوای برفی و پرواز شماره ۶۰۹ بریتیش ایرویز تیم منچستریونایتد پس از تساوی برابر ستاره سرخ بلگراد و صعود به نیمه نهایی جام باشگاههای اروپا در راه بازگشت به خانه توقفی کوتاه در مونیخ برای سوختگیری کرد. اما این کتاب به صورت خیلی تخصصی و ویزه به موضوع نوشیدنی ها می پردازد. گواردیولا به خرید سانه نزدیکتر شد/ حضور بال …

دیدگاهتان را بنویسید